Retur

BETINGELSER FOR RETUR

Du skal være 100% fornøyd med produktene, derfor vil vi høre fra deg om du ikke er det. Send oss en melding via vårt kontaktskjema eller send oss en e-post. Det er også lov å ombestemme seg, vi har derfor åpent kjøp i 14 dager forutsatt at varen er intakt med merkelapper og emballasje

Reklamasjon/Angrerett

Ved skader som åpenbart skyldes svikt fra StyleBy.no sin side erstattes varen(e). Slik mangel eller skade må rapporteres til StyleBy.no ved å sende oss en melding i vårt kontaktskjema eller sende oss en e-post. Vi ønsker også bildedokumentasjon, senest fem (5) dager etter mottatt forsendelse. Varen erstattes med en ny tilsvarende vare. Dette vil skje innenfor 10 arbeidsdager etter rapport er mottatt.

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Returkostnader dekkes av forbruker. Varen returneres i samme tilstand som den ble mottatt, sammen med kopi av kvittering. Vi tar så kontakt med deg. Du har åpent kjøp i 14 dager. Varen må være uten skader og ubrukt. Alle lapper må være på produktet for at returen skal gjelde. Du trenger ikke oppgi noen som helst grunn for returen, det er også lov å ombestemme seg og heve hele kjøpet.

StyleBy.no er kun ansvarlig for tap av varen dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes kjøpers behandling av varen eller andre forhold utenfor selgers kontroll og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av.

Varene

StyleBy.no gjør sitt beste for å beskrive produktene, både med tanke på kvalitet, form, bruksanvisning, samt bruksområder. StyleBy.no kan imidlertid ikke garantere at det ikke vil kunne forekomme mindre avvik eller at bildene gir eksakt fremstilling. Produkter kan fremstå noe annerledes enn kundens oppfattelse på nettbutikken/brosjyrer. Dette skyldes hovedsakelig ulike skjerminnstillinger og gjelder for all netthandel.

Alle produkter fra StyleBy.no er nye og ubrukt.

Skjemaer

Du kan laste ned skjemaer her for å angre på kjøpet, ved feil med leveringen og skademelding.

Angre på kjøpet – skjema

Feil med leveringen – skjema

Skademelding – skjema

For eventuelle spørsmål, ta kontakt via vårt kontaktskjema eller send oss en e-post.